luni, 4 februarie 2019

25 de ani de activitate muzicală...


De multe ori nici mie nu-mi vine să cred că au trecut 25 de ani de când am început cu adevărat să intru în activitatea mare a industriei muzicale. În 1993 participam la Mamaia, dar în 1994 luam mai multe premii importante la festivaluri în țară și apăream la TVR pentru prima data, la fel și la Radio România. Ulterior, parcursul meu a continuat cu studiile de teatru, cu pregătirea împreună cu George Grigoriu și Marius Țeicu, cu vreo două albume lansate în Ardeal, diverse apariții radio-TV, iar în 1998 am lansat super proiectul FUEGO, împreună cu un album și cu melodia ajunsă hit ulterior „TOATĂ LUMEA DANSEAZĂ”. Restul e deja cunoscut! Asta sărbătoresc în primăvara mea – trecerea minunată a acestor ani, pe plan muzical, culminând cu show-ul de la TVR 2 – DRAG DE ROMÂNIA MEA! Vă aștept de pe 13 pe 26 martie, în țară, în orașul vostru, să ne bucurăm de muzică bună! Detalii pewww.artbyfuego.ro ! #dragderomâniamea#paulsurugiufuego

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu