sâmbătă, 11 august 2018

Zi de vis!


Cineva mă întreba recent despre popularitatea mea. Nu cred că sunt pe placul tuturor și nici nu-mi doresc asta. 
E normal să existe și contestatari, oameni care nu reacționează la ceea ce propun eu. Asta nu înseamnă că trebuie să mă denigreze inutil, cu titlu gratuit, doar pentru că au impresia că sunt comici. Și cu și fără brad, sunt în fața oamenilor de atâția ani și reușeșc, de două ori pe an, să fac turnee naționale, unde vine publicul meu, meloman, dornic de frumos, de vers, de calitate, plătind bilet să mă vadă. N-aș putea spune eu care-i motivul popularității și al aprecierii, dar cred că ține de faptul că sunt sincer și transmit emoția pe care și eu o simt, nu o joc! Dacă-mi vine să plâng pe scenă, o fac!
Dacă e să spun o glumă, un banc, o fac fără menajamente! Și greșelile mi le-asum, astfel că oamenii văd în mine fix ce sunt, prin muzica și arta mea! Zi de vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu