sâmbătă, 11 august 2018

Rămas bun, maestre!


Canicula extremă de-afară nu mi-e foarte tare pe plac.
De fapt niciodată nu am fost prieten cu extremele. 
Am preferat mereu calea de mijloc și am găsit rezolvări pentru cele mai importante lucruri, fără să fiu radical, fără să încerc să-mi impun cu ardoare punctul de vedere. În viață trebuie să fim maleabili și să vedem și adevărurile celor de lângă noi, chiar dacă uneori nu ne convin sau nu coincid cu ale noastre! Mai ales că viața trece rapid și ajungem mai apoi să regretăm anumite decizii sau ceva ce poate nu am reușit să facem! Îmi pare extrem de rău de pierderea României, de trecerea în neființă a marelui Dumitru Fărcaș! Sunetul și dorul țării noastre nu mai este la fel acum, iar taragotul va adormi, în tăcere, peste muzica sa! Rămas bun, maestre! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu