sâmbătă, 11 august 2018

La mulți ani, doamna TAMARA BUCIUCEANU-BOTEZ!


Prima oară am cunoscut-o acum mulți, mulți ani, când venit în București pentru studii de canto cu George Grigoriu și Facultatea de Teatru, mergeam aproape zilnic să văd marii actori ai scenei românești. Am fost norocos să-i prind pe toți jucând, gustând esența teatrului și bucurându-mă de trăirile unor valori de necontestat în timp și spațiu. 
De doamna Tamara Buciuceanu, pe care-o iubesc și-o apreciez nespus, mă leagă multe trăiri, din copilărie până azi. Mereu, seara, adorm cu umorul său și mă încarc de energie când îi redescopăr, de fiecare dată altfel, genialitatea. Azi e ziua ei și-i doresc clipe liniștite, amintiri nespuse și sănătate! Ori de câte ori am ocazia, îi calc pragul și mă bucur de sfaturile sale. Negreșit, în câteva ore, azi, merg să-i duc un imens buchet de flori și câteva plăcinte basarabene. Știu că-i plac, le adoră, fiind și ea basarabeancă, născută la Tighina. Doamna Tamara Buciuceanu este definiția umorului românesc, o actriță emblemă, un fenomen. E printre ultimele mari comori ce ne-au rămas! Iubiți-o! La mulți ani, doamna TAMARA BUCIUCEANU-BOTEZ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu