sâmbătă, 25 aprilie 2015

TRAIM MUZICA - IASI!




Eu si drumurile patriei ne avem pe bune. Am călătorit mult in viața de artist si in permanenta găsesc motive de a rămâne surprins.
Pe drum am compus cele mai frumoase cântece din repertoriul meu, mi-am trăit succesele, am plâns, am ras si-am căutat sa fiu inspirat de tot ce vad.
Fie ca vreau, fie ca nu, ele mi-au fost confident, ajutandu-mă sa vin către voi, purtandu-mi, ca intr-o rascruce de vanturi, bucuria si glasul, muzica si iubirea pentru voi!
In turneul "TRĂIESC" strabat iar mai bine de jumătate de Românie, care-i de aur. Si mai ales acum, primăvara, când culorile holdei prind intensitate. Multumesc România, pentru ca, indiferent de gropile pe care le întâlnesc pe drum, mă emotionezi.
Azi va aștept in orașul culturii, in patria lui Eminescu, a lui Creangă, Toparceanu, Pogor, Cazimir, Kogălniceanu - Iași, orașul colinelor ce are parfum de tei! Hai sa TRĂIM MUZICA IASI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu