sâmbătă, 4 aprilie 2015

FUEGO - la tarmul Marii Galileea.


De mii si mii de ani, oamenii aduna si conserva dovezi ale existentei, ale iubirii, de orice, ale ratiunii. Stau si ma intreb uneori daca muzica noastra, a simplilor slujitori ai artei, va strabate timpul. Stiu ca-i razbatatoare, dar mai stiu ca pentru a fi continuat, un lucru, o idee, un crez, au nevoie neaparat de determinare.
Nu mica mi-a fost, din nou, surprinderea, atunci cand am vazut, in Israel, la Ghenosar, barca lui Petru, o barca de acum 2000 de ani ce e conservataprintr-o metoda speciala, ajungand din nou la viata, prin implinirea si speranta celor ce au crezut ca munca lor va da roade. Si a dat! Intreaga lume poate vizita barca veche de 2000 de ani, ce-i situata la tarmul Marii Galileea.
Cum marea ma atrage prin izbutirea sa de a fi mereu un mister al viselor, n-am rezistat si m-am pozat. Am zis c-ar fi pacat sa nu va povestesc si voua despre locul pe care Hristos, conform scrierilor, a pasit! E intr- adevar un lac de dimensiuni mari, dar briza chiar cuprinde si o participa de implinire, pe care eu o pot atinge cu gandul doar cand el ma poarta catre voi!
S-avem impreuna zi buna si muzica ce sper ca va fi transformata in ani, in testamente ale iubirii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu