duminică, 19 aprilie 2015

FUEGO - ALBUMUL TRĂIESC


Știți că în turneul TRĂIESC vă așteaptă un album nou-nouț, nu?
V-am promis că vin cu ceva special și iată că nu puteam să vă dezamăgesc. Prezentarea lui este una cu totul inedită, în care veți descoperi multe lucruri pe care poate nu le știați, dar și cuvinte frumoase spuse de oameni cu adevărat valoroși ai acestei țări.
Parcă v-aș spune mai multe dar totuși cred că trebuie să așteptați până veți ajunge la sala de spectacol, de unde vă puteți procura noul disc.
Are 19 momente, unul și unul, și o prezentare cum nu ați prea văzut în peisajul autohton. Ne-am jucat și-a ieșit ceva unic! .
Azi vă arăt coperta materialului ce conține CD-ul TRĂIESC. Ca să nu vă supărați pe mine, vă spun că albumul cuprinde noul single – GOODBYE, dar și o altă piesă pe care știu că o iubiți și o îndrăgiți deja – IUBIRE.
Se poate să ratați albumul cu numărul 30 din cariera mea? Motiv de sărbătoare ! zi frumoasă pe ritm de IUBIRE!
https://www.youtube.com/watch?v=5da6jLbG3gU

Un comentariu:

  1. Am cumparat CD,dar are 4 melodii defecte,intrerupte.Am vrrut sa-l schimb a doua zi,dar nu am reusit,dupa care am cautat in alte parti,dar nu am mai gasit un alt cd.

    RăspundețiȘtergere