joi, 19 martie 2015

FUEGO - SĂ NE GÂNDIM LA VISELE NOASTRE


Azi vă propun să ne gândim la visele noastre. Cum ni le-am planificat și cum am luptat ca ele să ajungă să fie realități? Eu nu mi-am aranjat niciodată gândurile, făcându-mi țeluri irealizabile. Am considerat mereu că trebuie să muncesc, să evoluez, să învăț de la oamenii care mi-au oferit șanse, și ulterior, să ajung să spun că visul meu prinde contur.

Am vrut să cânt și chiar dacă uneori am întâmpinat piedici, am ținut cu ardoare de dorința de a fi printre cei buni. Nu trebuie să renunțați atunci când totul pare fără ieșire. Determinarea e bună, chiar dacă a ajuns să fie o redută ce poate fi câștigată cu greu. La începuturi, când eram copil și-mi doream să cânt, existau și persoane care nu-mi acordau credit, considerând că nu voi putea izbuti. N-am luptat neapărat să le demonstrez ceva, dar aș vrea să le pot mulțumi acum pentru că m-au ambiționat.

Voi ați reușit să vă împliniți așteptările? Și pentru că vorbim de vise, nu putem să nu le combinăm cu ceva muzică. Și vreau să vă reamintesc acum de un cântec mai vechi, lansat în 2011, care-a reușit să străbată timpul. Și mai vreau să vă reamintesc că biletele pentru spectacolul TRĂIESC, din luna aprilie, sunt deja puse la vânzare, la casele de bilete a sălilor de spectacol. S-aveți seară frumoasă!

https://www.youtube.com/watch?v=iDZpHGKgLQc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu