joi, 19 martie 2015

FUEGO - MI-E DRAG ÎN ROMÂNIA MEA


Mi-e drag in România mea! Zau ca sunt fascinat de fiecare drum parcurs in tara asta mandra. Păcat e insa ca uneori nu-si poate arata semetia pe deplin.
Revenind acasa, in Transilvania de poveste, am refăcut parca povestile copilăriei si mi-am adus aminte de zilele in care traversam timpul, gandindu-ma la marile scene. Azi, de pe ele, gândul ma reintoarce la vremea in care-alergam printre vise.
Pe drum, zabovind la poalele Apusenilor, am descoperit ce minuni au creat sasii romani pe pământul de mii de ani al dacilor. Popasuri in care n-ai cum sa nu simți influența vremilor si-a civilizatiei. Si sincer, Apusenii trebuiesc neaparat strabatuti, căci ascund, in inaltarea lor către seninul vesniciei, nenumărate locuri pe care nu le-ai mai văzut in alte părți.
Si ca sa închei pe nota muzicală, va las in compania muzicii ce ma descrie pe mine si România mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu