luni, 8 octombrie 2018

Toamna ma prinde in mrejele ei...


Toamna mă prinde în mrejele ei si mă ține acolo, oferindu-mi tot felul de stări. Eu oricum sunt un om căruia îi place să se gândească, să aibă momente de introspecție și să caute tot felul de răspunsuri la întrebări la care mulți nici n-ar îndrăzni să se gândească. Cum toamna a venit fulgerător anul acesta, mă gândeam la numărul impresionant de amintiri pe care le am cu ea. Toamna mă face să fiu mai sensibil și parcă prin ea văd totul diferit. Schimbările ei mă impresionează și mă fac și pe mine să-mi opresc aripile. Măcar pentru a le odihni puțin, până la venirea iernii puternice! Toamna este simplitate și are puțin din miracolul tăcerii rostite! Bucurați-vă de ea și găsiți motive să o îndrăgiți mai mult! Zi de poveste s-aveți, dragii mei și nu uitați să dați like paginii „Drag de România mea”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu