sâmbătă, 13 octombrie 2018

Fuego - Întotdeauna mi-a plăcut să fiu elegant pe scenă


Întotdeauna mi-a plăcut să fiu elegant pe scenă, să ofer publicului meu apariții pe care să le țină minte, care să se potrivească cu muzica și care să reușească să transmită ce-mi propun. Am învățat de la George Grigoriu că trebuie să fie sărbătoare pe scenă, iar de la Dan Spătaru că trebuie să arăt imprecabil, din cap până-n picioare. De aici și grija mea pentru felul în care apar. Sigur, de multe ori am ținute mai speciale, dar ele fac parte dintr-un concept, din tema spectacolului respectiv. Oricum, păstrez mereu linia eleganței și-a calității. Iar mai nou am descoperit un profesionist în domeniul încălțămintei, un artist în adevăratul sens al cuvântului, un om pentru care calitate e pe primul plan – ȘTEFAN BURDEA. Acesta mi-e creat câteva perechi de pantofi, lucrați manual, care sunt mai mult decât încălțări, sunt opere de artă. Garantez pentru calitatea lor și sunt sigur că oricine alege să lucreze cu Ștefan are doar de câștigat! Îl găsiți pe Calea Moșilor 59 sau pe http://www.stefanburdea.ro/ ! Zi frumoasă vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu