sâmbătă, 13 octombrie 2018

Paul Surugiu-Furgo - Nimic mai adevărat!


Se zice simplu că-ți poți forma o părere despre un om abia după ce-l cunoști. Nimic mai adevărat! Asta nu dă nimănui dreptul de-a judeca înainte, de-a avea păreri gratuite doar pentru că-i mult mai convenabil să zici ceva în loc să taci! În ultima vreme am pățit treaba asta, spunându-mi foarte mulți că mă vedeau altfel, cu atitudine arogantă și cu pretenții de mare star! Nu-s așa, nu le am pe toate acestea! Mie-mi place să fiu în mijlocul celor ce mă iubesc, cobor de pe scenă, cânt în public și sunt un om popular! Firește că mai am momente de oboseală uneori, dar chiar și atunci încerc să am grijă la atitudine, pentru că nu vreau să rănesc pe cineva și pentru că știu cât înseamnă să fii natural! Eu sunt un om simplu, banal, care face ce-i place și care se bucură de aprecierea celor din jur! Atât! Vă doresc zi de vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu