duminică, 24 septembrie 2017

FUEGO - Nu sunt mare fan al selfie-urilor...



Știți că nu sunt mare fan al selfie-urilor. Dar am încercat să le înțeleg utilitatea și am ajuns la concluzia că sunt elocvente atunci când vrem să transmitem ceva prin imagine, despre noi. Cumva, asta ne trădează privirea, zâmbetul, vorbind despre starea noastră și despre bucuria de a fi naturali. Cred că e și soluția lumii noastre – cu cât ești mai autentic, cu atât viața pare mai simplu de trecut și mai frumos de înfruntat!
Nu rezist nici eu mult tentației și din când în când, în diverse situații, mai fac câte-un selfie. Și cum modernismul ne mănâncă, mai cred că o astfel de poză e calea sigură către inimile celor ce-mi iubesc și apreciază munca. Așadar, un zâmbet larg, dintr-un moment fericit! Mai jos, aveam în decor, pe spate, și-o operă de-a mea din noua colecție de pictură. Zi liniștită vă doresc, de Ziua Mondiala a Păcii, cu muzica mea alături!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu