miercuri, 29 martie 2017

FUEGO ...nu am mai cântat de 10 ani la ei!


Aseară, asa cum nu am pățit de multă vreme, mi-am stăpânit cu greu emoțiile! Am deschis cortina si am intrat intr-o sala plina cu oameni doritori de frumos, la Satu Mare. Asa este peste tot, dar parca aici a fost o magie, mai ales ca nu am mai cântat de 10 ani la ei!
Si instant mi-au dat lacrimile. Si nu mi-e rusine sa recunosc! Mi-au trecut prin fata toți anii de pregătire, toate reușitele, dezamăgirile, zbuciumul, toata munca, răsplătite acum!
Vedeți voi, uneori e dificil sa mai reusesti sa duci un cumul de sentimente cu toata tăria unui caracter puternic! Pur si simplu, in viata, e bine sa te exteriorizezi! Iar eu asta am facut, mai mult ca niciodată.
Seara a fost un deliciu si mi-am dat astfel seama ca publicul roman are din ce in ce mai multă nevoie, printre toate nebuniile vieții, de noi, de artisti! Va doresc zi linistita de pe drumul spre Timisoara! #lasatimimuzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu