marți, 20 decembrie 2016

FUEGO - ZIUA MAMEI...STAŢI LINIŞTIŢI, NU O ROG SĂ ÎMPODOBEASCĂ BRADUL...

Azi e ziua mamei! Stați liniștiti, nu o rog sa împodobească bradul, ii multumesc doar pentru ce sunt, pentru sprijin si sacrificiu si pentru faptul ca a renunțat de multe ori la ea in tinerețe doar de dragul meu. 
O vreau cât mai mult timp aproape de mine si cred ca orice copil ar trebui sa conștientizeze ca timpul e scurt si orice clipa e cât se poate de importanta! 
Mama mea este omul liniștii mele si un adevarat personaj in grupul meu de prieteni, volubila, spontana si mereu cu glumele la ea.
Deși nu-s cu ea acum, am sunat-o si i-am spus ca ii voi face o urare pe Facebook si m-a rugat sa va transmit, pe lângă mulțumiri, ca bradul si l-a împodobit deja!
Lăsând gluma la o parte, ii doresc ani multi!
Parintii ne sunt bucurie, înțelepciune, un dar! #lamultianimama #mama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu