joi, 15 decembrie 2016

Fuego - Ajungem uneori in diferite locuri in care simțim de acolo, ca si cum toate poveștile noastre s-ar lega de istoria acelor meleaguri!

Ajungem uneori in diferite locuri in care simțim de acolo, ca si cum toate poveștile noastre s-ar lega de istoria acelor meleaguri! Momente in care nu doar ca amintirile-si fac apariția, dar avem impresia ca dintotdeauna am aparținut spațiului respectiv. 
Asa mi se întâmpla mie la Iasi, oras cu un Copou romantic, cu istorie literară, cu teatru si cu un public pe care-l ofer mereu exemplu in periplurile mele prin tara. 
Asa se face ca si cele mai multe preluări de concerte la TV au fost din Iasi, cum va fi si in seara asta, cand Televiziunea Romana va filma spectacolul!
Destinația e Iasi, pe șapte coline, cu poezie si dichis.
Despre vot n-are rost sa povestim. Eu oricum nu ajung, iar sfaturi in acest sens ma abțin sa ofer, cu atât mai mult cu cât turneele mele nu au avut niciodată caracter electoral, iar eu am fost mereu apolitic.
Zi buna va doresc! #iasi #saptecoline #zapeziledealtadata



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu