joi, 15 decembrie 2016

FUego - Nu mi-a plăcut niciodată să analizez sau să caut calități, dar poate cea mai de preț virtute a unui om este răbdarea.

Nu mi-a plăcut niciodată să analizez sau să caut calități, dar poate cea mai de preț virtute a unui om este răbdarea. Unii o dețin în doze nemăsurate, alții, ca mine, mai au uneori și momente în care se lipsesc de ea și ajung să izbucnească.
Nu sunt sigur care e cea mai bună variantă, dar îmi doresc să trăiesc într-o lume cu oameni mai răbdători, verticali și onești, care să prețuiască bunul simț și care să-și dea seama că viața e prea scurtă ca să nu fie trăită ca atare.
Încerc pe cât se poate să am suficientă răbdare să ascult și să privesc oamenii, să le zâmbesc, să mă bucur cu ei de faptul că mă văd și să ofer puțin din mine tuturor.
Nu e simplu, dar e o satisfacție imensă, mai ales atunci când toată dragostea asta sinceră e dublată de simplitatea celor care vor să-și imortalizeze aceste clipe. Și cum e început de săptămână, din Cetatea de Scaun a Moldovei, vă transmit toate cele bune! #turneunațional #răbdare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu