marți, 19 iulie 2016

FUEGO - vă aștept spre seară la OLĂNEȘTI, unde voi cânta!


https://www.facebook.com/paulsurugiufuegoofficial/?ref=tn_tnmn
În viață sunt o mulțime de locuri ce merită văzute și ar trebui să facem un serial întreg să vă spun câteva lucruri despre toate. Dar mie-mi place să vă recomand locuri speciale de la noi din țară, care poate au multe lipsuri, dar adună frumusețe, istorie, bun gust și sentimentul acela că ești acasă. 
Unul din ele este stațiunea GOVORA, oază de relaxare. Nu săriți pe mine. Nu mai arată ca în trecut, e modernă și undeva spre nord, pe o colină, găsiți o locație spectaculoasă, construită în 1914 denumită PALACE, acolo unde cu siguranță veți avea parte de răsfăț, simplitate, aer regal și o mulțime de beneficii pentru sănătate.
De Govora mă leagă o mulțime de amintiri. Timp de mai bine de 15 ani, veneam aproape în fiecare an cu ai mei, copil fiind și băteam toate străduțele. Parcă-mi revăd copilăria și mă bucur să descopăr că stațiunea nu a stat pe loc. Așa că merită văzută! Costurile sunt mici, tratamentele benefice pentru orice vârstă, iar relaxarea pe măsură!
Vă salut și vă aștept spre seară la OLĂNEȘTI, unde voi cânta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu