marți, 19 iulie 2016

FUEGO - I-a facut o bucurie actorului Mihai Perşa



Pe scenă, în fața publicului, actorii sunt regi ai emoției, ai aplauzelor și dincolo de asta, regii lor, pentru că știu să-i facă pe ceilalți să înțeleagă profunzimi dintr-un simplu rol.
Mai mult sau mai puțin apreciați, plătiți sau recompensați de public, ei și-au trăit viața demn, continuând să joace până la ultima suflare, căci aceasta le-a fost menirea. Uneori, un dușman este și boala, care macină frumusețile de altădată și care-i aduce pe cei ce-au fost stele, strălucind pentru public, în pragul în care lumina-i pălindă si mult prea slabă.
Mihai Perșa este actor! Așa-i place să se recomande atunci când ajunge la capitolul profesie. O meserie de aur care i-a adus fericiri și care l-a făcut să trăiască pe deplin. Comic, plin de umor, el are o carieră impresionantă, jucând mult timp la Naționalul bucureștean, având roluri în teatru și film, făcând mai bine de 30 de ani turnee internaționale. Între timp, viața a fost dură cu el, și dincolo de problemele financiare, Mihai Perșa are cancer la gât.
Cumva, luminile din fața publicului au ajuns acum să-i frângă zâmbetul și să-l facă să râdă mai puțin. Aici a intervenit proiectul “ART BY FUEGO-ARTĂ PENTRU SUFLET”, care a fost alături de el, sprijinindu-l financiar pentru continuarea tratamentului. Paul Surugiu l-a vizitat pe maestru și în afară de bucuria și mulțumirea ajutorului primit, acesta a fost fericit să vadă și să audă că cineva se interesează de cariera lui și de frumusețea pe care a pus-o în săvârșirea unei profesii nobile.
Mihai Perșa a fost actor și la Revista din București, realizând roluri de umor memorabile. Acum are nevoie de noi, să-l sprijinim să râdă în continuare. ART BY FUEGO este alături de el și totodată, cei ce vor să doneze banii pentru tratamentul actorului o pot face în contul de BCR, deschis pe numele Persa Mihaita - RO43RNCB0285063568680004.
“Am văzut pe Facebook, la colega și prietena mea, Luminița Anghel, că Mihai Perșa are nevoie de sprijin pentru a continua tratamentul. N-am ezitat și am pus rapid mâna pe telefon. Ideea e că poate cel mai important, dincolo de partea financiară, este faptul că i-am deschis ușa, că i-am mulțumit pentru cariera minunată și că l-am făcut să zâmbească. Acesta este marele beneficiu al proiectului meu – că vă aduc aminte și vouă de mai marii scenei românești! ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu