marți, 19 iulie 2016

FUEGO - din trecut sunt și foarte multe de învățat.

Toată lumea spune că vechi înseamnă expirat, trecut. Eu cred că muzica, lucrurile, trăirile, ca și vinul, capătă noi înțelesuri cu cât trece vremea. Vechiul are numeroase beneficii și ne face la un moment dat să ne vedem cum trebuie pe noi înșine. Am fost mereu atașat de lucrurile din trecut pentru că am știut că ele mă vor ajuta să pot înțelege și să-mi pot face altfel viitorul. Aceasta a fost și ideea proiectului ART BY FUEGO.
Ne aducem aminte de artiștii mari de cândva, sprijinindu-i, privind apoi către cei de mâine, tinerii talentați. Așa-mi place mie! Să știu că ieri mă determină să am un mâine mult mai bun. În fond, tot ce e vechi e valoros. Nu neapărat pentru calitățile sale, ci pentru că noi suntem mai nostalgici la subiecte gen "ce-am trăit" decât "ce vom trăi".
Și vă mai spun un mare secret – din trecut sunt și foarte multe de învățat. Vă doresc zi frumoasă și-un început de săptămână pe cinste! ‪#‎artbyfuego‬

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu