luni, 18 aprilie 2016

FUEGO - S-a mai dus un turneu, am mai spus o poveste!

S-a mai dus un turneu, am mai spus o poveste! V-am revăzut, m-am bucurat că am putut aprinde la figurat stele pe cerul muzicii românești! Fără voi n-aș fi reușit și pentru asta mă-nclin! De mai bine de 10 ani îmi sunteți fideli de două ori pe an, în toată țara, la sala de concert! 
Mulțumesc sponsorului principal al turneului S-A APRINS O STEA, societatea TRICOTTON JUNIOR PANCIU și doamnei manager general Elena Stoica, prietena și susținătoarea proiectelor mele.
Dacă am arătat bine pe scenă se datorează doamnelor DOINA LEVINTZA,ELENA STOICA ȘI ANDRA TURCANU!
De asemenea, am o profundă recunoștință pentru ceilalți parteneri - ZIARUL DE SĂNĂTATE, cu mulțumiri speciale aduse lui Paul Ailincăi, ROMVAC, în frunte cu familia Chiurciu, MERE DE ITEȘTI, alături de doamna Florea, o gazdă deosebită și o femeie de nota 10, domnul VIOREL GROSU din Bacău, familia Olani, familia Herța, Asociația Alternative Culturale, organizatorii evenimentului în frunte cu domnul impresar Ioan Munteanu.
Partenerilor media le mulțumesc că ne-au susținut și promovat și de această dată – ROMÂNIA TV, WOWBIZ, LIBERTATEA, CLICK, PRO TV, TVR IAȘI și tuturor ziarelor și site-urilor locale care v-au spus despre concert.
Alături de mine am avut și de această dată o echipă de profesioniști – VICENȚIU PERNIU, ALEX PASICI, BOGDAN GIUREA, GEORGE DIACONESCU ȘI TONY DUMITRU, alături de MĂDĂLINA LUPU. Sunetul și luminile ne-au fost asigurate de COCO SOUND din Brașov, delegați fiind Sebastian, Robert, Mihai și Radu.
Acum mă relaxez puțin, pregătind noi surprize pentru sărbătorile pascale! Purcedem către alte etape! Asta a fost „S-A APRINS O STEA”, spectacol ce va putea fi urmărit la TV în perioada Paștelui!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu