joi, 17 decembrie 2015

FUEGO - IUBESC O SINGURĂ FEMEIE, EA ESTE MAMA - MULTUMESC IUBITĂ MAMĂ...LA MULŢI ANI!




Iarna asta n-o pun sa împodobească bradul, lucru pe care, in realitate, l-am facut eu! In schimb, ii aduc bucurii nemăsurate!
Azi e ziua ei, a celei care mi-a pus vise in priviri si m-a ajutat sa le îndeplinesc! La multi ani, mama!
De ziua ta, imi doresc mie in primul rând, sa ma bucur cât mai mult de tine!
Sa pot sa te răsplătesc, deși nu mi-ai cerut-o niciodată, pentru toate sacrificiile făcute! Îți mulțumesc!
Iar celor ce au uitat poate, din anumite motive, de părinții lor, sa-i caute cu o vorba, pentru ca la un moment dat va fi prea târziu!

2 comentarii:

  1. Scumpa mea Jeni, iti doresc tot binele din lume, sa fii fericită, mereu aşa cu zambetul pe buze, mulţi, mulţi ani cu sănătate atât ţie cât şi fiului tău minunat Paul Surugiu -Fuego!

    RăspundețiȘtergere
  2. În viața noastră simplă, dragostea joacă un rol foarte specific. Acum suntem capabili să vă facem viața dragostei sănătoasă și nu are spațiu pentru orice tip de probleme. Toate acestea sunt posibile cu ajutorul AGBAZARA TEMPLE OF SOLUTION. Mi-a ajutat să arunc o vrajă care mi-a adus amorul de mult pierdut înapoi cu 48 de ore care m-au lăsat pentru o altă femeie. puteți să-l contactați și pe el ( agbazara@gmail.com ) sau să îl sunați / WhatsApp pe +2348104102662 și să fiți fericit pentru totdeauna cum am acum cu experiența lui.

    RăspundețiȘtergere