vineri, 4 decembrie 2015

DE CRĂCIUN TREBUIE SĂ DEVII MAI BUN!


Se spune că de Crăciun trebuie să devii mai bun! Nu știu dacă e regulă, dacă trebuie să fie adevărată și nici măcar cât de respectată e nu știu cu exactitate! 
Ce știu sigur e faptul că a început luna cadourilor și că eu vreau să vă răsfăț toată luna decembrie cu surprize spectaculoase! Credeți-mă, de copil știu că un cadou, fie că e mare, fie că e mic, înseamnă o dovadă de atenție, un simbol, un gest al aprecierii și al dragostei! 
Astfel că, miercuri, 9 decembrie, împreună cu ziarul LIBERTATEA, la toate chioșcurile de difuzare a presei va apărea un CD cu mine spunând în cântec „POVEȘTI DE CRĂCIUN”. E cel mai potrivit cadou pentru ziua de Sfântul Nicolae, căci am strâns acolo câteva din cele mai frumoase cântece de iarnă compuse de mine în ultimii ani!
Tot în decembrie, în cadrul turneului ACASĂ DE CRĂCIUN, lansez un super DVD – ARTĂ PENTRU ETERNITATE – PARTEA I, ce cuprinde câteva din piesele mele de dragoste cântate în platoul emisiunii FAVORIT! Desigur, am și calendare, gata ieșite din tipar, pentru 2016! Pe toate acestea voi oferi autografe, după fiecare spectacol! Aștept de acum și surprizele de la voi!
ASTĂ SEARA CÂNT ÎN BUCUREȘTI, DE PE LA ORA 19.30 - 20.00, ÎN PIAȚA UNIVERSITĂȚII, LA TÂRGUL DE SĂRBĂTORI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu