vineri, 18 decembrie 2015

FUEGO: «Anul acesta am împodobit eu bradul, n-am mai lăsat-o pe mama!»



http://www.click.ro/vedete/romanesti/fuego-anul-acesta-am-impodobit-eu-bradul-n-am-mai-lasat-o-pe-mama

Fuego: «Anul acesta am împodobit eu bradul, n-am mai lăsat-o pe mama!»


fuego12-13-vedete-1-fuego-.jpg


Fuego le-a dat peste nas celor care au făcut bancuri pe seama lui şi şi-a făcut singur pomul de iarnă
Citeste tot despre: 
Fuego (39 de ani) se află în plin turneu prin ţară cu spectacolul de colinde, recitaluri în care include, evident, şi piesa “Împodobeşte, mamă, bradul!”. Pe seama celebrelor versuri, internauţii cârcotaşi au lansat bancuri amuzante.
Artistul, născut la Turda,  este topit după mama lui, Eugenia, şi tare regretă că nu poate petrece mai mult alături de dânsa, fiind mai tot timpul pe drumuri, cu concertele. Anul acesta, însă, deşi are peste 10 spectacole de colinde, Fuego s-a gândit să nu-şi mai lase măicuţa să se lupte singură cu bradul, aşa că, într-o zi de respiro, solistul a scos globurile din cutie şi, întorcându-se în timp, când, copil fiind, părinţii îl ridicau în braţe ca să pună steluţa în vârf, a împodobit pomul de iarnă. În plus, s-a cam săturat de cei care-l cam iau peste picior că el revine acasă doar când pregătirile de Crăciun sunt gata: ”Anul acesta am împodobit eu bradul, n-am mai lăsat-o pe mama. În schimb, îi aduc bucurii nemăsurate! Ieri a fost ziua ei, a celei care mi-a pus vise în priviri şi m-a ajutat să le îndeplinesc! La mulţi ani, mama! De ziua ta, îmi doresc mie, în primul rând, să mă bucur cât mai mult de tine! Să pot să te răsplătesc, deşi nu mi-ai cerut-o niciodată, pentru toate sacrificiile făcute! Îţi mulţumesc! Iar celor ce au uitat poate, din anumite motive, de părinţii lor, să-i caute cu o vorbă, pentru că, la un moment dat, va fi prea târziu!”, a declarat Fuego pentru Click!.

Un comentariu:


  1. Nici o altă afecţiune nu se poate compara cu dragostea de mama, căci toate celelalte rezultă din întâlniri, în timp ce aceasta este din naştere; toate celelalte ne sunt oferite mai târziu, de către hazardul existenţei, pe când ea vieţuieşte din prima clipă, în chiar sângele nostru.Din toată inima, Jeni draga mea, la multi şi fericiţi ani alături de Paul!

    RăspundețiȘtergere