joi, 6 noiembrie 2014

FUEGO - O INTALNIRE CU FANII MEI


Bună dimineața dragii mei,
Nu știu de ce și cum se face, dar am impresia că ziua de astăzi poartă un farmec anume, nu? E cald, soarele-i pe cer de zici că-i vară și starea noastră este în același ton cu natura. Zici că suntem fluturi ieșiți pentru a ne încălzi după zile friguroase.
Și pentru că mi-am adus aminte de fluturi, vă reamintesc și eu că aceștia au fost simbolul manifestării unice de anul trecut, din august, când am organizat, alături de Casa de discuri EUROMUSIC și Asociația Culturală REGAL D’ART, o întâlnire cu cei mai înfocați fani ai mei.
Nu am mers pe principiul de ode și alte poezii din zona aceasta. Am cântat, ne-am cunoscut, iar eu am încercat să le mulțumesc că mi-au fost aproape timp de 20 de ani.
Peste 100 de oameni s-au adunat. Două zile ne-am petrecut pe cinste. Cred că e important să le aduci bucurii oamenilor care îți aduc ție, ca artist, atâtea și-atâtea bucurii. Și nu doar virtual. Trebuie să te întâlnești cu admiratorii, să-i asculți, să le vorbești, să-i prețuiești.
Publicul iubește, dar poate și taxa. Publicul aplaudă și ridică, dar în final, în mâinile sale stă destinul unui artist. Zi frumoasă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu