miercuri, 8 octombrie 2014

FUEGO - vineri îl sărbătorim pe maestrul KERESTELY la Pitești.


BUNĂ DIMINEAȚA,

După cum bine știți, vineri îl sărbătorim pe maestrul KERESTELY la Pitești. De la ora 19.00, la Teatrul Alexandru Davila. Lansăm și albumul care mă împlinește.

Colaborarea cu maestrul este asemenea unei desăvârșiri pe care am căpătat-o prin muncă, piesele scrise de el pentru mine, fiind cele ce fac din repertoriul meu unul ce se poate mândri pe deplin cu niște creații demne de coloane sonore.

Piese celebre se vor auzi vineri la PITEȘTI, în interpretarea invitaților, membri ai colectivului teatrului. Am fericirea de a vă spune că alături de noi, pe scenă, se va alătura și marea voce a anilor de liceu, muza marelui compozitor Florin Bogardo, un spirit înalt, un om de excepție, o interpretă cu atingerea suavă a sensibilității - STELA ENACHE.

Vom încerca să conturăm o poveste muzicală, cu câteva din cele mai frumoase șlagăre, piese de referință, precum și cu noile mele creații, semnate de maestrul KERESTELY.

VĂ AȘTEPT AȘADAR LA PITEȘTI ! Pentru ca ziua să fie împlinită, vă ofer în dar, o istorie a muzicii pe partitură, un cântec ce mă definește. semnătura Kerestely.

http://www.youtube.com/watch?v=xAEsM7ak8mw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu