duminică, 12 octombrie 2014

FUEGO - la Teatrul din Pitesti vineri 10 oct 2014

Aseară m-am simţit artist, pe deplin. La Piteşti, pe scena teatrului „ALEXANDRU DAVILA”, acolo unde am numeroase amintiri, l-am celebrat pe maestrul KERESTELY. JOLT. Autorul unora dintre cele mai frumoase piese din muzica uşoară, precum şi cel care mi-a fost sprijin la început de drum. Am lansat şi albumul „STEAUA MEA”, colecţia de cântece care ne încununează carierele amândurora.
Maestrul, profund impresionat, a lăcrimat. Mai mult, a fost premiat de către oficialităţile argeşene.
Peste toate, am realizat o seară de excepţie închinată lui. O sărbătoare a muzicii româneşti ce va dăinui peste timp, indiferent de vremurile potrivnice în care se află, căci sensibilitatea este nemuritoare. Colegii mei de la teatru - IULIA PUPEZESCU, CRISTINA NEACŞU, MARIUS BĂLAN au îmbrăţişat ideea şi au interpretat şi ei piesele poveştii de artist numite KERESTELY.


Nea Joly a stat, timp de două ore şi jumătate, pe scenă. Ne-a urmărit pe toţi, ne-a vorbit. A fost ca un părinte neobosit, pregătit pentru a lucra în continuare cu fiecare. 

Publicul, dornic de calitate, a reacţionat minunat. Aplauze nenumărate. Refrenele fredonate alături de noi. Către final, ne-au oferit şi flori şi numeroase felicitări. Cred că aşteptau acest spectacol.
Am fost onorat să o pot avea pe scenă, într-un micro-recital de senzaţie, pe STELA ENACHE. Prietena mea, în continuare o muză, vocea anilor de liceu şi a câtorva din piesele geniale ale celui ce i-a fost soţ, marele compozitor FLORIN BOGARDO, ne-a electrizat la propriu pe toţi. Ne-a încântat. L-am urat pe Joly şi am fost împreună, fericiţi că publicul a putut sărbători, împreună cu noi, această gală a muzicii adevărate.
Mai jos, câteva imagini - amintiri pentru vecie!

Paul Surugiu - Fuego
11 octombrie 2014

Paul Surugiu - Fuego vă aşteaptă să-i fiţi alături şi pe pagina oficială FUEGO MUSIC Official


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu