marți, 22 noiembrie 2016

ZI LINIŞTITĂ VĂ DORESC - FUEGO!



Aș vrea să vă spun mult mai multe de fiecare dată. Mi se întâmplă ca în viață și cu voi. Uneori avem atât de multe idei, de gânduri, de planuri și laude pe care-am vrea să le transmitem, dar care ajung să ne copleșească și să ne facă să ne limităm doar la câteva vorbe.
Și timpul și spațiul virtual ne îndeamnă să renunțăm la multe din cele pe care-am vrea să le spunem. 
E același lucru și cu povestea legată de comunicare – e mai simplu un mesaj text decât o convorbire sau o întrevedere.Oricum, sunt fericit că pot împărtăși câteva rânduri, zilnic, aici. 
Mă simt mai apropiat de cei care mă iubesc și-mi ascultă muzica și am și mai multă energie. Nu dau nici rețete și nici soluții, doar parte din visele și experiențele mele. 
Zi liniștită vă doresc! #gânduripentruozibună

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu