marți, 22 noiembrie 2016

PAUL SURUGIU - FUEGO - Se spun tot felul de legende legate de artiști



Se spun tot felul de legende legate de artiști, că se dedublează, că sunt alții pe scenă, că au mai multe personalități. Nu știu la altcineva, dar la mine e diferit. 
Eu unul sunt același om acolo, în fața publicului, cu toate problemele mele, cu toate dezamăgirile și bucuriile. Da, mă simt bine pe scenă și încerc să dau ce-i mai bun din mine pentru a face oamenii să se bucure de clipele petrecute în prezența mea. 
Râd, plâng, nu mă eschivez de la nimic și transform totul într-o mare sărbătoare, pentru că, în fond, aparițiile unui artist în ochii celor ce l-au făcut ce este, sunt prilej de celebrare importantă.
Când cânt am ce vreau. Iar dacă la asta se adaugă și un minim de apreciere și reacție din partea voastră, eu sunt cel mai fericit.
Și nu e nici o formă de ipocrizie. Îmi ador profesia și las să se vadă asta! Pentru cei ce nu sunt siguri, îi aștept la concertele mele! #scenaesteviațamea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu