miercuri, 26 octombrie 2016

Paul Surugiu - Fuego - Nu uitați că aducem, de pe 5 decembrie, în toată țara, zăpezile de altădată...



Din când în când, ne mai oprim să tragem o gură de aer proaspăt! Face bine la sănătate și te ajută să-ți limpezești gândurile! De ce? Uite pentru că tocmai din această cauză mi se pare mie că lumea o ia razna. 
Pentru că nu face pauze, nu se gândește și într-o goană nebună încearcă să capete tot felul de foloase. 
Recunosc că deseori cad și eu în capcana asta, a muncii, a extenuării. Dar îmi dau seama la timp că pentru a avea viață lungă, am nevoie de un echilibru între activitate și relaxare, între timpul liber și cel petrecut pe scenă, în atelierul de pictură, în studio sau pe drumuri de la un spectacol la altul.
Și cum vin după o scurtă pauză de relaxare, voită sau nu, după o răceală, mă pun pe treabă și dau start pregătirilor pentru concertele din decembrie.
Sigur că am și multe surprize până atunci.
Nu uitați că aducem, de pe 5 decembrie, în toată țara, zăpezile de altădată, trecând pe rând prin Adjud, Bacău, Suceava, Roman, Panciu, Iași, Hârlău, Botoșani, Focșani, Bârlad, Huși, Galați, Constanța, Slobozia, Snagov, București, Buzău, Brașov, Ploiești. #zăpeziledealtădată#turneunațional

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu