miercuri, 26 octombrie 2016

Paul Surugiu - Fuego - Favorit TV



Muzica românească, cea de ieri, are nevoie de șanse. Nu e nimic rău într-o piesă de muzică ușoară și credeți-mă că în ritmurile ei găsești muzicalitate, găsești esență și un strop mai puternic de sinceritate. Asta văd eu. Așa se nășteau cândva șlagărele și uneori simt că oamenii au uitat prea rapid și fără argumente un gen, o epocă și numeroși artiști talentați. 
Eu vreau să-i văd mai mult pe ecran, vreau să-i ascult și încerc, pe cât se poate, să le ofer, prin emisiunea mea, posibilitatea de a veni în fața publicului și de a cânta. Le mulțumesc pentru că-mi onorează invitația, a mea și a echipei, și împreună realizăm ediții memorabile pentru publicul drag.
Da, prieteni, avem valori și artiști deosebiți care merită mult mai mult! Duminica aceasta, de la 20.00, pe Favorit TV, vă dau întâlnire cu ILEANA ȘIPOTEANU, MARIA BUTACIU, DANIEL IORDĂCHIOAIE, AUREL MOLDOVEANU și muzica mea! #familiafavorit #muzicaușoară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu