joi, 22 septembrie 2016

PAUL SURUGIU - FUEGO - VA ADUC MERE...



Va aduc mere, sunt de la mine de-acasa! Vorba cântecului, sa fiți si mai frumoși. Cum e toamna si e vremea de recoltat, am zis ca n-ar fi rău sa va arat producția mea! Roditori, deși nu m-am ocupat de ei, merii din grădina mea sunt plini!
Stiti ca mărul este fructul care se identifica cu romanul. Iar eu am cele mai speciale amintiri cu mere.
De cand cu piesa pe versurile maestrului Vieru - TI-AM ADUS UN MAR - multe din concertele mele au avut parfumul lor! Iar cand ma uit la rodul de anul asta, imi dau seama ca pana si pomii sunt asemeni oamenilor - au perioade bune si slabe, au culori, arome si suferă atunci cand timpul nu e de partea lor!
Ce părere aveti de copacii mei? Va doresc o saptamana pe cinste, invitându-va sa ascultați piesa de colecție, una dintre cele mai cunoscute din repertoriul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu