sâmbătă, 7 mai 2016

Fuego, o seară de neuitat




Am avut întotdeauna încredere în mine. Nu o încredere dintr-aceea bolnăvicioasă, ci una care să mă ajute să evoluez, să merg mai departe, să cred și să vreau. Am crezut în puterile mele, în talentul și am știut atunci când am avut mai mult de muncă. 
Văd în jurul meu în permanență oameni care nu cred în ei și se culcă pe-o ureche, așteptând cine știe ce salvări. Credeți-mă, primul și cel mai important pas pentru reușită este respectul de sine. Atunci când tu ești în capul listei priorităților, nimeni și nimic nu-ți va sta în cale!
Azi dăm refresh în adevăratul sens al cuvântului. De la ora 22.00, pe Antena Stars, împreună cu Oana Turcu, care m-a invitat și care mi-a făcut o mulțime de surprize. Veți avea parte de o ediție spumoasă, cu tot felul de momente speciale, în care este invitată și prietena mea de suflet,Elena Stoica. Stați cu noi și sigur veți avea parte de o seară de neuitat, cu muzică, povești despre reușită și alte clipe unice! Zi liniștită să aveți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu