duminică, 27 martie 2016

PAUL SURUGIU - TOATA LUMEA IMI PAREA CA E A MEA...

Cu o mulțime de avantaje în buzunar, cu tinerețe și puțin cumpăt, toată lumea îmi părea că e a mea! Nu știu voi, dar eu când mă gândesc la anii aceia, îmi place de mine pentru nesăbuința pe care-o aveam. Nu eram inconștient, dar asta înseamnă să fii tânăr și să profiți din plin de fiecare secundă pe care-o ai în jurul tău!
Profitam și de visul meu și luptam pentru el, încercând oarecum nici să mă abat de la drum, nici să mă culc pe lauri, dar nici să mă irosesc.
De atunci, am devenit mai așezat. Gândesc de două ori și spun o dată. Nu știu care-i atitudinea ideală și probabil, anii trecând, trece și parte a entuziasmului. Ori mai există varianta aceea cu înțelepciunea și schimbarea modului de a privi lucrurile.
Totuși, indiferent de moment și de vârstă, n-are sens să aruncăm, după cum am auzit cu vehemență, tinerețea nebună din noi! Ea ne ține capul pe umeri, picioarele pe pământ și sufletul în nori! Poza datează de prin 2000-2001 când deja eram „pe val”, după câteva single-uri! Zi frumoasă să aveți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu