luni, 5 octombrie 2015

FUEGO - LANSARE CARTI


Ce mai sunt literatura si poezia in ziua de azi? Doua redute pe cale de dispariție, necucerite încă de frivol, de simplitate si de tot spectacolul pe care-l vedem zilnic la televizor. 
Chiar si asa, societatea asta a noastră e plină de oameni talentați si de neînfricați susținători ai lor, care ne-ar mai putea salva.
Ieri am participat, in calitate de iubitor al artelor, la un eveniment cultural de anvergura organizat de către Rodica Elena Lupu, neobosit om de cultura, editor si poet, care susține, încurajează si promovează talentul si pe toți cei ce sunt nume pregnante in zona artistica. Cum muzica e in strânsă legătura cu poezia si proza, am ținut si eu un discurs, fericit fiind ca nu sunt unul dintre "ultimii mohicani" care mai cred cu ardoare in promovarea limbii romane.
S-au lansat 15 antologii de poezie si 5 de proza. Printre invitați, care-au transformat un eveniment sec, intr-o adevarata bucurie a spiritului, s-au numărat: Emil Lungeanu, Ion Dodu Balan, George Roca(Australia), George Corbu, Nicolae Dan Fruntelata, Veronica Maria Florescu, Ion Horea, Elena Armenescu, precum si câteva admiratoare înfocate de-ale mele, căci una dintre ele, Laura Niculescu, si-a făcut debutul in poezie, susținuta fiind de Rodica Elena Lupu. Dupa cum vedeți si-n pozele de mai jos, am fost surprins si eu când graficianul Mihai Catruna mi-a oferit in dar o lucrare grafica cu Grigore Vieru.
Așadar, cred ca mai avem ceva șanse sa nu ne pierdem complet. Nu-s genul care sa-si plângă de mila, dar am certitudinea ca prin valori ne vom reveni. Cândva! Zi frumoasa si muzicală!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu