luni, 5 octombrie 2015

FUEGO - LA RADIO, CE SE DIFUZEAZA SI CE NU...


Ascultam aseară, în mașină, o emisiune la radio în care se vorbea despre ce se difuzează și ce nu, despre artiștii mari, despre muzica de ieri și cea de azi, despre hit și șlagăr. Cum drumul meu de întoarcere a fost lung, am avut suficient timp s-ascult și să-mi dau seama că toate discuțiile acestea sunt oarecum în van. Inclusiv cele despre ce credem noi că e bine în detrimentul altor lucruri despre care avem impresia că n-ar fi corecte.
Totul e relativ, iar gusturile muzicale, artistice în general, sunt cele mai mari enigme ale țării noastre. N-am dubiu că fiecare are loc sub soare pe planetă. Dar ascultând, eu m-am bucurat de un lucru. Că muzica mea, deși nu e poate intens difuzată la radio, e cunoscută, cumpărată, ascultată pe Youtube și reținută în ani de fanii mei, chiar și unele piese create pentru consum, pentru petreceri.
De asta și compun în continuare și fac melodii noi. Nu ajung să se audă zilnic la radio, dar ajung în casele celor ce mă apreciază, prin diverse metode. Una dintre ele va fi prin intermediului ART by FUEGO, acolo unde veți găsi aproape toate materialele mele discografice, precum și piese cunoscute din repertoriul meu. Azi propun ceva mai vechi, dar cred că destul de îndrăgit. Vă doresc zi liniștită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu