miercuri, 25 aprilie 2018

Fuego - Am considerat mereu că cel mai important principiu în profesia mea este punctualitatea!



Nu sunt matinal, nu mă trezesc devreme, pentru că stilul meu de viață, de ani de zile, e concentrat pe alte ore, în perioade în care funcționez mai bine, cântând, sau pictând! În schimb niciodată, dacă am treburi dimineața, nu întârzii! 
Am considerat mereu că cel mai important principiu în profesia mea este punctualitatea! Încerc să respect asta și chiar dacă am mai avut scăpări din pricina unor factori externi, oamenii mă percep ca fiind punctual și serios, respectând întotdeauna, indiferent de consecințe sau situații, cuvântul dat! 
Cred că e o caracteristică esențială a caracterului uman și consider că promisiunile respectate vorbesc despre noi mai mult ca orice altceva! V
ă spun NEATZA, în direct, la Antena 1,, nde Răzvan și Dani vor face cunoștință cu TRIO GRIGORIU RELOADED – eu, Stela Enache și Marina Florea! Avem premiere muzicale pentru voi! In aceeași formulă ne întâlnim la TEO SHOW, pe Kanal D! Și ca ziua de 20 aprilie 2018 sa fie completa, seara ajungem la TVR 1, la Pulsul Zilei! Nu ratați! #neatzacurăzvanșidani#teoshow #pulsulzilei #triogrigoriu2018#tueștiprimăvarameaparteaadoua

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu