luni, 15 septembrie 2014

FUEGO ARE FACEBOOK OFICIAL ! IL PUTEȚI GĂSI LA ADRESA – FUEGO MUSIC Official !



FUEGO ARE FACEBOOK OFICIAL ! IL PUTEȚI GĂSI LA ADRESA – FUEGO MUSIC Official !

Toamna se pare că vine cu tot felul de surprize din partea lui Fuego. Artistul și-a deschis o pagină oficială de Facebook, vrând să creeze împreună cu toți cei ce-l iubesc și-l apreciază, un colectiv unit de prieteni în care sa poată împărtăși toate noutățile carierei sale, amintiri, momente unice precum și oameni minunați din locuri la fel de frumoase.
Așadar, vă invităm pe toți să-i dați “ LIKE “. Puteți găsi pagina tastând FUEGO MUSIC Official . -https://www.facebook.com/pages/FUEGO-MUSIC-Official/573707769422910
Această pagină îi aparține artistului, iar materialele prezentate și promovate aici au caracter oficial și poartă, atunci când este cazul, semnătura artistului FUEGO.
Iată ce afirmă acesta :

“ Dragii mei,
Începând de astăzi mă puteți găsi, în mod oficial, și pe FACEBOOK. Vă invit așadar pe toți cei ce iubiți și apreciați muzica mea, să fim împreună, să descoperiți cele mai noi și mai interesante proiecte ale activității mele, surprize, locuri și oameni minunați.
Aceasta este pagina mea oficială și cred că putem forma împreună o mare familie în care să ascultăm muzică bună, să prețuim valorile românești și nu în ultimul rând, să creem și să împărtășim povești dintre cele mai captivante.  PAUL CIPRIAN SURUGIU – FUEGO )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu